manažérka rodinnej spoločnosti s viac ako 30-ročnou tradíciou
Profesionálne skúsenosti:
Disponuje viac ako 20-ročnou praxou v oblastiach cestovného ruchu, projektového riadenia
a tvorby strategických dokumentov v domácom i medzinárodnom prostredí.
Má rozsiahle skúsenosti s tvorbou strategických dokumentov a prezentácii, zameraných na destinačný manažment,
najmä so zreteľom na konkurencieschopnosť a dopad na priame zahraničné investície (PZI) nielen v cestovnom ruchu.
Zastávala viaceré pozície v B2B strategickom marketingu, New Business Developmente
a Public Relations (Kempinski, SARIO, MH SR).
Venovala sa riadeniu prenosu know-how z cestovného ruchu a PZI medzi ústrednými orgánmi štátnej správy na Slovensku
a v Nemecku (Carl Friedrich Goerdeler-Kolleg für Good Governance, Robert Bosch Stiftung)
a aktívne spolupracovala s obchodnými komorami, napr. AMCHAM, DSIHK/ AHK Slowakei alebo SOHK/SROK na Slovensku.
Ako projektový a eventový manažér bola spoluorganizátorom mnohých konferencií a podujatí, akými boli napr.
Stratégia rozvoja konkurencieschopnej značky SR pod hlavičkou AMCHAM. Pôsobila na projekte výstavby automobilového
závodu PSA Peugeot Citroen v Trnave.