Brand Slovenska je viac ako logo

PODCAST

Prináša rozhovory s odborníkmi na tému tvorby a manažmentu značky krajiny. Domáci a zahraniční profesionáli ponúkajú odborný pohľad na vytvorenie a udržanie dobrého mena krajiny. Cieľom podcastu je vytvoriť knižnicu dobrej praxe témy na jednom mieste.

Simon Anholt

Simon Anholt

Spolupracoval s mnohými hlavami štátov a predsedov vlád a pomáhal ich krajinám zapájať sa produktívnejšie a nápaditejšie do medzinárodného spoločenstva.

Identita značky a jej imidž

#1

Identita značky a jej imidž

Nina Erneker

Nina Erneker

Viac ako 20 rokov sa venuje odvetviu Meeting Industry (kongresový cestovný ruch). Viedla Bratislava Convention Bureau, ktoré má za úlohu propagovať Bratislavu ako vhodnú destináciu pre mítingy, kongresy a eventy.

Slovensko ako značka s potenciálom v kongresovom cestovnom ruchu.

#2

Slovensko ako značka s potenciálom v kongresovom cestovnom ruchu.

Jakub Hankovský

Jakub Hankovský

sociológ, riaditeľ slovenskej pobočky prieskumnej agentúry Ipsos

Aj krajiny majú značky. Niektoré majú silu ako Coca Cola. A niektoré nie.

#3

Aj krajiny majú značky. Niektoré majú silu ako Coca Cola. A niektoré nie.

Artur Bobovnický

Artur Bobovnický

riaditeľ sekcie inovácií a medzinárodnej spolupráce

Keď Slovensko zatínalo tigrie pazúry.

#4

Keď Slovensko zatínalo tigrie pazúry.

Michal Vašečka

Michal Vašečka

je pedagóg na Fakulte masmédií PEVŠ. Vzdelaním je sociológ. Zameriava na etnické, rasové a migračné štúdiá.

Branding je najmä o vízii krajiny.

#5

Branding je najmä o vízii krajiny.