Brand Slovenska je viac ako logo

PODCAST

Prináša rozhovory s odborníkmi na tému tvorby a manažmentu značky krajiny. Domáci a zahraniční profesionáli ponúkajú odborný pohľad na vytvorenie a udržanie dobrého mena krajiny. Cieľom podcastu je vytvoriť knižnicu dobrej praxe témy na jednom mieste.

Simon Anholt

Simon Anholt

Spolupracoval s mnohými hlavami štátov a predsedov vlád a pomáhal ich krajinám zapájať sa produktívnejšie a nápaditejšie do medzinárodného spoločenstva.

Identita značky a jej imidž

#1

Identita značky a jej imidž

Nina Erneker

Nina Erneker

Viac ako 20 rokov sa venuje odvetviu Meeting Industry (kongresový cestovný ruch). Viedla Bratislava Convention Bureau, ktoré má za úlohu propagovať Bratislavu ako vhodnú destináciu pre mítingy, kongresy a eventy.

Slovensko ako značka s potenciálom v kongresovom cestovnom ruchu.

#2

Slovensko ako značka s potenciálom v kongresovom cestovnom ruchu.

Jakub Hankovský

Jakub Hankovský

sociológ, riaditeľ slovenskej pobočky prieskumnej agentúry Ipsos

Aj krajiny majú značky. Niektoré majú silu ako Coca Cola. A niektoré nie.

#3

Aj krajiny majú značky. Niektoré majú silu ako Coca Cola. A niektoré nie.

Artur Bobovnický

Artur Bobovnický

riaditeľ sekcie inovácií a medzinárodnej spolupráce

Keď Slovensko zatínalo tigrie pazúry.

#4

Keď Slovensko zatínalo tigrie pazúry.

Michal Vašečka

Michal Vašečka

je pedagóg na Fakulte masmédií PEVŠ. Vzdelaním je sociológ. Zameriava na etnické, rasové a migračné štúdiá.

Branding je najmä o vízii krajiny.

#5

Branding je najmä o vízii krajiny.

Mária Hámorová & Peter Hámor

Mária Hámorová & Peter Hámor

riaditeľka Medzinárodného filmového festivalu horských filmov v Poprade a svetoznámy vrcholový horolezec, ktorý zodlal všetkých 14 osemtisícových vrcholov sveta

Ako vyzerá Slovensko z výšky 8 000 metrov?

#6

Ako vyzerá Slovensko z výšky 8 000 metrov?

Pavol Pilař a Imrich Béreš

Pavol Pilař a Imrich Béreš

generálny riaditeľ Lúčnice a predseda správnej rady nadácie Lúčnice

Tradícia ako súčasť identity národa

#7

Tradícia ako súčasť identity národa

Marcela Lauková

Marcela Lauková

zakladateľka cestovnej kancelárie Agritours Slovakia a predsedníčka Klubu incomingových cestovných kancelárií v rámci SACKA

Najťažšie je predať neznámy brand

#8

Najťažšie je predať neznámy brand

Martin Jančo

Martin Jančo

pôsobí ako viceprezident Zväzu automobilového priemyslu Slovenskej republiky, je členom Rady vlády pre vedu, techniku a inovácie, členom prezídia a zástupcom priemyslu v združení Inteligentná mobilita Slovenska.

Budú priemysel a inovácie definíciou značky Slovensko pre ďalšie desaťročia?

#9

Budú priemysel a inovácie definíciou značky Slovensko pre ďalšie desaťročia?