Konferencia | 2. 2. 2023

Čím viac dá krajina svetu, tým lepší obraz získa.

Označenie Made in Germany vzbudzuje u väčšiny konzumentov po celom svete očakávania vysokej kvality. Kedysi sa k tomuto imidžu blížila značka Made in Czechoslovakia.

Čítať viac >>
Článok | 1. 2. 2023

Krajine so silnou značkou sa robí všetko ľahšie

Simon Anholt je nezávislý poradca, ktorý vytvára stratégie zlepšujúce ekonomický, politický a kultúrny obraz krajín a pracuje na nich. V rozhovore hodnotí posledné trendy, vývoj svojich indexov a pozíciu Slovenska v nich.

Čítať viac >>
Článok | 22. 6. 2022

Krajina ako značka
– seminár

Unikátny projekt osobného stretnutia zástupcov jednotlivých sektorov národného hospodárstva s prof. Simonom Anholtom a diskusia o možnostiach zlepšenia pozície značky Slovensko v medzinárodnom meradle.

Čítať viac >>
Konferencia | 16. 6. 2022

Slovensko ako značka

Vedeli by ste charakterizovať Slovensko jedným slovom? Pri Nemecku by to šlo, pri Japonsku a Švajčiarsku asi tiež. No pri Slovensku? Sme vynachádzaví inovátori? Sme dobrosrdeční a známi svojou kultúrou či neschopnosťou postaviť diaľnice…? Akí sme? A ako nás vníma zahraničie?

Čítať viac >>
Aká je stratégia a vízia Slovenska
Konferencia | 10. 6. 2022

Aká je stratégia a vízia
Slovenska?

Vedeli by ste charakterizovať Slovensko jedným slovom? Pri Nemecku by to šlo, pri Japonsku a Švajčiarsku asi tiež. No pri Slovensku?

Čítať viac >>
Konferencia | 18. 5. 2022

Slovensko ako značka 16. 6. 2022 Bratislava

Ako obraz Slovenska v očiach exportných trhov, turistov či investorov prekresľuje aktuálna situácia v Európe?

Čítať viac >>
BLOG | 21. 10. 2021

Pozrieť sa do zrkadla je „dobrý nápad“

Príspevok k problematike brandu vs. identity destinácie.

Čítať viac >>
MODERNÁ KRAJINA | 11. 5. 2021

Na Slovensko sa nik nepozerá: Ak ste krajina so slabým imidžom, …

V novom projekte Moderná krajina sa pýtame osobností z obálok Forbesu, čo treba spraviť, aby bolo Slovensko v 21. storočí úspešné.

Čítať viac >>
BLOG | 26. 2. 2021

Prečo imidž
nie je na nič?

Alebo o tom, či vôbec vieme, ako sme na tom v zahraničí s našim imidžom ako krajiny turizmu a kongresov.

Čítať viac >>
KOMENTÁRE | 22. 2. 2021

Imidž nie je na nič (píše Ivan Mikloš)

Sledujúc štýl vládnutia sa obávam, že imidžový problém tu s nami ostane. Autor bol ministrom financií, pôsobí ako prezident ekonomického think-tanku MESA 10.

Čítať viac >>
TAK TAKTO? | 1. 2. 2021

Sila značky Slovensko

Každá krajina sa nám v predstavách spojí s nejakou kvalitou - Nemecko je poriadkumilovné, Francúzsko je krajina gurmánov a Japonsko sa spája s technologickými vychytávkami.

Čítať viac >>
WEBNOVINY | 19. 1. 2022

Na Slovensku vznikla nová expertná platforma

Ako obraz Slovenska v očiach exportných trhov, turistov či investorov prekresľuje aktuálna situácia v Európe?

Čítať viac >>