Označenie Made in Germany vzbudzuje u väčšiny konzumentov po celom svete očakávania vysokej kvality. Kedysi sa k tomuto imidžu blížila značka Made in Czechoslovakia.
Čítať viac >>Simon Anholt je nezávislý poradca, ktorý vytvára stratégie zlepšujúce ekonomický, politický a kultúrny obraz krajín a pracuje na nich. V rozhovore hodnotí posledné trendy, vývoj svojich indexov a pozíciu Slovenska v nich.
Čítať viac >>Unikátny projekt osobného stretnutia zástupcov jednotlivých sektorov národného hospodárstva s prof. Simonom Anholtom a diskusia o možnostiach zlepšenia pozície značky Slovensko v medzinárodnom meradle.
Čítať viac >>Vedeli by ste charakterizovať Slovensko jedným slovom? Pri Nemecku by to šlo, pri Japonsku a Švajčiarsku asi tiež. No pri Slovensku? Sme vynachádzaví inovátori? Sme dobrosrdeční a známi svojou kultúrou či neschopnosťou postaviť diaľnice…? Akí sme? A ako nás vníma zahraničie?
Čítať viac >>Vedeli by ste charakterizovať Slovensko jedným slovom? Pri Nemecku by to šlo, pri Japonsku a Švajčiarsku asi tiež. No pri Slovensku?
Čítať viac >>Ako obraz Slovenska v očiach exportných trhov, turistov či investorov prekresľuje aktuálna situácia v Európe?
Čítať viac >>Príspevok k problematike brandu vs. identity destinácie.
Čítať viac >>V novom projekte Moderná krajina sa pýtame osobností z obálok Forbesu, čo treba spraviť, aby bolo Slovensko v 21. storočí úspešné.
Čítať viac >>Alebo o tom, či vôbec vieme, ako sme na tom v zahraničí s našim imidžom ako krajiny turizmu a kongresov.
Čítať viac >>Sledujúc štýl vládnutia sa obávam, že imidžový problém tu s nami ostane. Autor bol ministrom financií, pôsobí ako prezident ekonomického think-tanku MESA 10.
Čítať viac >>Každá krajina sa nám v predstavách spojí s nejakou kvalitou - Nemecko je poriadkumilovné, Francúzsko je krajina gurmánov a Japonsko sa spája s technologickými vychytávkami.
Čítať viac >>Ako obraz Slovenska v očiach exportných trhov, turistov či investorov prekresľuje aktuálna situácia v Európe?
Čítať viac >>