Zakladateľ a odborný garant expertnej platformy Brand Slovensko 30
Konzultant pre oblasť strategického riadenia značiek
Profesionálne skúsenosti:
Téme strategického riadenia značky krajiny sa venuje viac ako 20 rokov.
Zastával pozície marketingového riaditeľa SARIO za čias vlády premiéra M. Dzurindu, bol generálnym
a aj marketingovým riaditeľom SACR, výkonným riaditeľom Bratislavskej organizácie cestovného ruchu,
poradcom štátneho tajomníka na MH SR a počas posledných rokov pracoval
na viacerých projektoch zaradených pod tému „place brand“. Metodologicky tému riadenia reputácie krajiny
odvodzuje od teoretických východísk a praxe prof. Simona Anholta, ktorý je považovaný za najvýznamnejšieho odborníka
na túto tému vo svetovom meradle a jej zakladateľa. Počas svojho pôsobenia v agentúrach SARIO a SACR sa podpísal
pod viacero unikátnych projektov, pod jeho vedením bola marketingová komunikácia SARIO zaradená medzi najlepšie koncepty
v Európe v rámci súťaže odborného magazínu Strategic Direct Investor, je spoluautorom konceptu prvej nadlinkovej komunikácie
značky Slovensko na CNN v oblasti cestovného ruchu.
Počas posledných 20 rokov prednášal na domácich a zahraničných fórach
o téme značky krajiny s cieľom zmeny paradigmy vnímania tejto témy na Slovensku a jej priblíženia k svetovým štandardom.
V rámci prípravy projektu Novej univerzitnej nemocnice sv. Martina sa podpísal pod zabezpečenie uvedenia značky novej nemocnice doma
a v zahraničí prostredníctvom brandingového konceptu, ktorý viedol k požehnaniu základného kameňa pápežom Františkom počas
jeho návštevy Slovenska.